قيمت آرد نخودچي-قيمت آرد نخودچي در بازار | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قيمت آرد نخودچي-قيمت آرد نخودچي در بازار | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


قيمت آرد نخودچي قيمت آرد نخودچي در بازار | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك   خريد عمده و جزئي



قيمت آرد نخودچي-قيمت آرد نخودچي در بازار | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت آرد نخودچي دو آتشه-طرز تهيه آرد نخودچي-قيمت آرد برنج-قيمت پودر قند-آرد نخودچي مرغوب خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت آرد نخودچي-قيمت آرد نخودچي در بازار را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت آرد نخودچي-قيمت آرد نخودچي در بازار | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت آرد نخودچي-قيمت آرد نخودچي در بازار در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت آرد نخودچي دو آتشه-طرز تهيه آرد نخودچي-قيمت آرد برنج-قيمت پودر قند-آرد نخودچي مرغوب با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت آرد نخودچي-قيمت آرد نخودچي در بازار را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت آرد نخودچي-قيمت آرد نخودچي در بازار | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت آرد نخودچي-قيمت آرد نخودچي در بازار و قيمت آرد نخودچي دو آتشه-طرز تهيه آرد نخودچي-قيمت آرد برنج-قيمت پودر قند-آرد نخودچي مرغوب كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت آرد نخودچي-قيمت آرد نخودچي در بازار | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

آرد نخودچي با كيفيت بايد تازه و بدون كپك زدگي باشد. خريد ويژه محصول در بازار بسيار پر رونق مي باشد. نام ديگر آرد نخودچي، آرد لوبياي گاربانزو مي باشد. اين محصول فاقد گلوتن مي باشد و بهترين جايگزين براي آرد گندم مي باشد و از نخودچي پوست كنده و بدون نمك تهيه مي شود. اين آرد سرشار از مواد مغذي مي باشد. به خاطر همين افرادي كه بيماري سلياك دارند بايد از اين محصول استفاده كنند. علاوه بر اين افرادي كه نمي توانند گلوتن را تحمل كنند يا به گندم آلرژي دارند بايد از اين محصول استفاده كنند. از فوايد آرد نخود چي براي بدن و پوست به موارد زير مي توان اشاره كرد:

اين محصول براي درمان جوش و آكنه مفيد مي باشد و مي توان به عنوان ماسك از آن استفاده كرد قبل از استفاده از اين آرد روي پوست بايد ابتدا آرد را روي قسمتي از بدن قرار داد و بعد از ۲۰ دقيقه آن را بشوييد اگر بعد از مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت هيچ گونه حساسيتي روي پوست ايجاد نشود شما مي توانيد از اين محصول براي پوست خود استفاده كنيد.
فيبر موجود در اين محصول مي تواند ميزان قند خون را كاهش دهد به خاطر همين اين محصول بر روي هورمون ها اثر گذاشته و از ايجاد جوش صورت جلوگيري مي كند.
شما مي توانيد آرد نخودچي، زردچوبه، آب ليمو ترش ساده و يك قاشق چاي خوري عسل را مخلوط و روي پوست خود بماليد و بعد از ۱۰ دقيقه با آب گرم آن را بشوييد.
آرد نخودچي، زردچوبه را با دو قاشق غذاخوري شير تازه مخلوط و روي پوست خود بماليد و بعد از ۲۰ تا ۲۵ دقيقه پوست خود را با آب سرد بشوييد.
آرد نخود چي به سفيد و روشن كردن پوست شما كمك مي كند.
از اين محصول به طور سنتي مي توان براي تميز كردن طبيعي مو استفاده كرد.
آرد نخوچي را با آب مخلوط كنيد و به صورت خمير در آوريد و روي موهاي خيس خود بماليد تا موي شما تميز شود.
اين محصول ضد التهاب طبيعي مي باشد به خاطر همين مي تواند شوره سر را از بين ببرد.
اين محصول داراي آنتي اكسيدان و پلي فنول است و مي تواند به كاهش راديكال ها كمك كند و از بسياري بيماري ها مزمن جلوگيري كند.
اين آرد كالري كمي دارد به خاطر همين مصرف آن به كاهش وزن كمك مي كند.
اين آرد به تنظيم ترشح هورمون گرلين كمك مي كند و سبب كاهش اشتها و لاغري مي شود.
آرد نخودچي گليسمي پاييني دارد به خاطر همين مي تواند به كاهش قند خون كمك مي كند.
اين محصول داراي فيبر بالايي است و براي سلامتي بدن بي نظير مي باشد.
فيبر اين نوع آرد مي تواند به كاهش كلسترول خون كمك كند و از بيماري هاي قلبي و عروقي جلوگيري كند.
فيبر موجود در اين محصول به افزايش باكتري هاي سالم روده كمك مي كند به خاطر همين بيماري هاي قلبي، ديابت نوع دو و سرطان روده بزرگ را كاهش مي دهد.
فيبر اين محصول باعث بهبود حركات روده مي شود و به درمان يبوست كمك مي كند.
اين محصول داراي پروتئين مي باشد و به لاغري و كاهش وزن كمك مي كند. بهترين منبع پروتئين براي گياه خوران مي باشد.
اين محصول بهترين جايگزين براي آرد گندم مي باشد.
آرد نخودچي داراي فولات مي باشد و مصرف آن در دوران بارداري از نقص لوله عصبي و آسيب نخاعي جنين جلوگيري مي كند.
اين محصول داراي خواص ضد التهابي مي باشد به خاطر همين به سلامت دستگاه گوارش كمك مي كند و باعث تقويت سيستم ايمني بدن مي شود.
طبيعت آرد نخودچي گرم و خشك مي باشد و سرشار از آنتي اكسيدان ها، تيامين، ويتامين B6، فولات، آهن، فسفر، منيزيم، مس، منگنز، سلنيوم، پروتئين و فيبر است. براي تهيه نان، كيك، كلوچه، پنكيك، حلوا مي توان از اين محصول استفاده كرد.
علاوه بر اين براي تهيه غذاهاي هندي مانند پاكورا، سوپ، خورش، املت بايد از اين محصولات استفاده كرد. ارزش غذايي ۱۰۰ گرم آرد نخودچي شامل موارد زير مي شود:
كالري ۳۸۷
چربي ۷ گرم
كربوهيدارت ۵۸ گرم
پروتئين ۲۲ گرم
فيبر ۱۱ گرم
قند ۱۱ گرم
قيمت مناسب و عمده انواع آرد نخودچي در تهران بايد متناسب با كيفيت محصول باشد. طرز تهيه آرد نخودچي در خانه شامل موارد زير مي شود:
اگر مي خواهيد از نخود برشته شده آرد تهيه كنيد بايد نخود را داخل سيني بريزيد و داخل فر تا دماي ۱۷۵ درجه قرار دهيد تا به رنگ قهوه ايي طلايي در آيد انجام اين مرحله اختياري مي باشد.
نخود را در غذا ساز آسياب كنيد تا به شكل پودر در آيد.
سپس آرد را در الك صاف كنيد تا نخود هاي درشت كه به خوبي پودر نشده اند جدا شوند سپس آن ها را دوباره داخل غذاساز بريزيد و پودر كنيد.
براي نگهداري اين آرد بايد آن را در ظرفي كه در برابر هوا مقاوم است ريخته و در دماي اتاق بگذاريد با اين كار مي توانيد ۶ تا ۸ هفته آرد را نگهداري كنيد.
روش هاي استفاده از آرد نخود شامل موارد زير مي شود:
بهترين جايگزين آرد گندم براي پخت و پز مي باشد.
اين نوع محصول را مي توان با آرد مخلوط كرد تا خاصيت غذايي آن افزايش يابد.
اين محصول به عنوان ماده ايي طبيعي مي تواند به سوپ ها و خورشت ها غلظت ببخشد.
ناني سبك براي غذاهاي سرخ كردني مي باشد.
در تهيه پنكيك و كرپ استفاده مي شود.
قيمت آرد نخودچي-قيمت آرد نخودچي در بازار | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت آرد نخودچي دو آتشه-طرز تهيه آرد نخودچي-قيمت آرد برنج-قيمت پودر قند-آرد نخودچي مرغوب مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 يا در ارتباط باشيد

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 172 بازدید دیروز 309 بازدید کل 593028

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .